Záruční servis

Pro všechny teploměry Thermoval zajišťujeme servisní služby přímo na území ČR. V případě reklamace, záručního nebo pozáručního servisu postupujte následovně

Reklamace

Vyřizování reklamace probíhá prostřednictvím prodejního místa. Kontaktujte proto prosím lékárnu nebo prodejnu zdravotnických potřeb, v nichž jste teploměr zakoupili.

Na základě předloženého záručního listu a dokladu o zaplacení zde od Vás převezmou přístroj a zašlou do naší technické laboratoře se sídlem ve Veverské Bítýšce.

Záruční servis

V případě poškození přístroje, které nastane v záruční době, nás můžete kontaktovat na těchto bezplatných telefonních linkách

  Široká veřejnost            800 100 150 
  Odborná veřejnost        800 100 333

Převzetí přístroje probíhá obvykle na prodejním místě, kde jste přístroj zakoupili. Odtud je zaslán k záručnímu servisu, který zajišťujeme v technické laboratoři v sídle naší společnosti

  HARTMANN - RICO a.s. 
  Masarykovo náměstí 77 
  664 71 Veverská Bítýška

  www.hartmann.cz
  E-mail: kontakt@hartmann.cz

Pozáruční servis 

Zajišťuje společnost

  HZZ a.s.
  Gajdošova 82
  615 00 Brno

  Tel.: +420 548 210 535

  www.hzz.cz
  E-mail: office@hzz.cz